Радостта от сексбомбите

Какво ги отличава от другите жени ли?

07 March 2019 16:22
Радостта от сексбомбите
Радостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбитеРадостта от сексбомбите
Те са чувствени, уверени, забавни и определено обичат плътските удоволствия

Те правят мъжете безпомощни със силата на своя сексапил, но как го правят? Какви са техните съблазнителни тайни, кои от тях са най-ефективни и наистина ли Елизабет Тейлър е била най-експлозивната изкусителка, която светът някога е виждал?

Когато легендарният певец Еди Фишър – тогава четвърти съпруг на Елизабет Тейлър, разбира, че тя има връзка с Ричард Бъртън, изважда пистолета си и го насочва към главата й. След това обаче си променя мнението и й казва: „Все пак няма да те убивам. Ти си твърде красива“.

Какво у Елизабет Тейлър омагьосва така мъжете? Жените намират, че тялото й е доста тантуресто, краката й са твърде къси, говори превзето, гласът й е дрезгав, а нейната похотлива нимфомания, вулгарни бижута и хипохондрия са изморителни, но като я сложите в стая с противоположния пол, и мъжете нямат никакъв шанс. Според Андрю Синклер, който я режисира през 1972 г. във филма „Под млечна гора“, общуването с нея си е било като изнасилване. Той казва още: „Виолетовите й очи бяха толкова хипнотични, че чак смущаващи. Един дълъг поглед, и попадаш в капана на нейните устни. Гласът й също беше като мъркане на пантера, освен когато ти крещи“.

И така, дали тайната се крие в нейния легендарен темперамент, или в неповторимите й очи, в закръгленото тяло, циничното й остроумие, изумителните количества пиене, или пък в скъпите й вкусове? Какво прави Тейлър най-сексапилната жена, за която всички си спомнят? За За Габор има повече съпрузи от Тейлър, Мей Уест е не по-малко остроумна, Урсула Андрес в нейните бикини е не по-малко запомняща се, Вивиан Лий е също толкова невротична, Мерилин Монро разтърси света с „Диамантите са най-добрият приятел на момичето“, но Тейлър надмина всички тях. Тя получаваше всичко, което поиска. Тя беше първият актьор от двата пола, който си докарваше по 1 млн. долара на филм. Тя получи и 1 млн. долара за принос към Американската фондация за изследване на СПИН от Малкълм Форбс само за да отиде на партито по случай 70-годишния му рожден ден в Танжер през 1989 г. Вместо да й кажат да се разкара, мъжете просто приемат предизвикателството.

Третият й съпруг, продуцентът Майк Тод, който се разбива с частния си самолет през 1958 г., иронично наречен Късметлийката Лиз, имал навика да й подарява ново бижу всяка събота вечер. Той бил зашеметен от гледката как тя плува с последната си тиара и изсипал шепа рубини върху мокрото й тяло, като излязла от басейна. Еди Фишър заменя Майк през 1959 г., след като напуска съпругата си – суперзвездата Деби Рейнолдс, и техните две деца Кари и Тод. Той често подарявал диамант или смарагд на Тейлър, преди да си легнат, като казва, че сексът винаги бил по-добър, след като й е дал подарък. Безумно влюбеният Бъртън, който безсрамно я отнема от Фишър, след като звездата им изгрява във филма „Клеопатра“ през 1963-та, успява да постигне истински връх. Техният разточителен начин на живот, осъден от Ватикана и описан от пресата, открива пътя към днешната култура на знаменитостите. Бъртън й купува 279-тонна яхта и частен самолет със собствено кино. Подарява й перлата, за която се говори, че е принадлежала на съкрушения съпруг Шах Джахан, който построил Тадж Махал, и 33,19-каратовия диамант Круп. „Не забравяйте 19-те стотни след точката – важни са“, настоява Тейлър.

Хумор или просто фукане? Второто, според принцеса Маргарет, която видяла Тейлър безцеремонно да показва пръстена на едно парти. „Вулгарно е“, казала принцесата. „Да, не е ли чудесно? Пробвай го“, предложила Тейлър и Маргарет го направила. „Не е толкова вулгарно сега, когато е на пръста ти“, казала провлечено Тейлър. Нейните кожи винаги са истински, роклите дизайнерски (любими са й тези на Халстън), а черните й кичури бухнали. През 60-те, когато започват да държат на естествения вид, Тейлър кара звездния стилист  Видал Сасун да идва на летището, за да придава обем на косата й между полетите.

Можела ли е да играе добре всъщност? След успеха й в „Национално кадифе“ през 1944 г., когато тя е само на 12, известният критик Джеймс Аги написа: „Тя е толкова възхитително красива, че нито знам, нито ме интересува дали може да играе, или не“. Все пак по-късно тя печели две награди „Оскар” за най-добра актриса в „Бътърфийлд 8“ (1960) и „Кой се страхува от Вирджиния Улф?“ (1966). Има и още 3 номинации за „Оскар”, едната от които е за „Внезапно, миналото лято“ (1959), където играе заедно с Катрин Хепбърн. Режисьорът на филма Джоузеф Манкевич казва, че изгубил търпение с Хепбърн, която се превърнала в своя собствена карикатура, докато Тейлър определя като царица на преоткриването. Според сина му Том, който написал сценария за Джеймс Бонд, Джо преспал и с двете жени по време на снимките.

И така, Тейлър подкрепя каузи като тази за СПИН още преди принцесата на Уелс лейди Даяна. За актрисата се говори, че е спала с по-млади мъже, включително с Дейвид Бауи. Майкъл Джексън, който е с 26 години по-млад от нея, й предлага да се оженят, а през последните години градинарят й се оплаква от нейните претенции. Тейлър продължава да се показва по някои събития и на стари години, например на сватбата на Лайза Минели през 2002 г. се появява, облечена в черно, докато Гарбо и Дитрих се превръщат в отшелници. На 74 години тя гордо се появява на Хаваите, украсена с бижута и перфектно лакирани нокти, където плува с акулите. Накрая е принудена да използва инвалидна количка, която съчетава с диамант за 1 млн. долара на врата си.

Тейлър умира преди 6 години, като богатството й се изчислява на 350 млн. паунда и много, много, много повече. Тайната на успеха й се крие в това, че тя е последната дива от великата ера на киното, която знаеше какво се очаква от нейните роли. Светът й беше толкова благодарен за развлеченията, че пренебрегна нейните несъвършенства. Точно както това правеха операторите, които я снимаха от долу нагоре, за да изглежда по-висока и по-слаба, и се фокусираха върху нейните божествени очи и блестяща коса, които всички ние добре помним.

Тя ще бъде чувствена, уверена и определено ще обича плътските удоволствия. Ако тя е Кейт Мос, то тогава нейната дръзка красота ще е тази, която кара мъжките колене да омекват. Ако това е млад литературен агент с дълбоко изрязано деколте и яркочервено червило, тогава това се дължи на разбиращите умни очи. И ако това е Мей Уест… е, американската филмова звезда беше и сладострастна, и остроумна: „Това в джоба ти пистолет ли е, или просто се радваш да ме видиш?“, измърква тя на полицая през 30-те. „Когато съм добра, съм много добра, а когато съм лоша, съм още по-добра“, промърморва тя, вкарвайки собствения си сценарий в последните сладострастни думи на „Не съм ангел“. И най-уместно е това, което тя пее:

Имам много, много дадености имам,

Мои са и аз решавам какво да правя с тях,
Рамон Монегал Рамон Монегал Парфюма ка лична история
ВНИМАНИЕ: ЧЕРВЕНО ВНИМАНИЕ: ЧЕРВЕНО Революциите се възпламеняват в този цвят, обективите го обожават, а хората стигат до съд заради него – няма друг цвят, който притежава необикновената сила на червеното
8 факта за високите токчета 8 факта за високите токчета През 17 и 18 век не само жените, но и мъжете били подвластни на модата на високите обувки
Бялата тениска е алфа и омега на цялата мода Бялата тениска е алфа и омега на цялата мода Модни съвети от най-великите дизайнери
AVÈNE СЕРИЯ DERMABSOLU
СЕРИЯ DERMABSOLU

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ