Alexander McQueen с проект, който насърчава креативността

Alexander McQueen с проект, който насърчава креативността
Британската модна къща Alexander McQueen стартира нов проект „McQueen Creators“ за вдъхновяване на креативността във време, в което голяма част от света е в затворено положение поради глобалната пандемия причинена от коронавирус.



„McQueen Creators“ има за цел да „вдъхнови и инициира творчески диалог“, обясни модната марка и всяка седмица ще представя нова креативна концепция, за да насърчи последователите си да бъдат „ангажирани артистично“ с изображения, които да споделят в дори като коментари под публикации на модната къща.





Проектът ще свърже фенове и последователи с екипа на Alexander McQueen и техните сътрудници, от тези, които работят в студиото за дизайн, до модни студенти, чрез поредица от дигитални уроци, споделени в социалните мрежи на марката.

Инициативата се основава на концепцията за творческа общност, която беше представена с изложби в лондонския й магазин, най-скорошната изложбата „Рози“, която изследва продължаващата любовна връзка на модните къщи със символиката на цветята.

Alexander MCQUEEN RTW 19- Fall-winter 2019 collection - DN-MAG.COM
Alexander McQueen backstage, F/W 2019, Pinterest 

Kate Moss for Alexander McQueen for F/W 2019 | The Fashionography
Kate Moss for Alexander McQueen F/W 2019, Pinterest

Именно символиката на розите вдъхновява първата креативна концепция, като марката моли феновете да скицират рокля с рози от финалната визия - колекцията есен/зима 2019.


___________________________________________________________________________


Oще от подиума на Alexander McQueen:

">


Code Fashion Awards 2023 Code Fashion Awards 2023 Мода и диамантен блясък
Трансформация на тялото Трансформация на тялото Новогодишни решения
Code Fashion Awards  с бляскаво 5-то издание Code Fashion Awards с бляскаво 5-то издание Наградите на единствената българска модна телевизия Code Fashion TV ще се проведат на 26 януари 2023
Как прекарват време сред природата българките? Как прекарват време сред природата българките? Fjällräven проведе проучване сред 500 жени в България за техните предпочитания при избора на екипировка и как я използват най-често...
BgBox shop
BgBox Satin

BgBox Satin

BgBox

BgBox Summer

BgBox Summer

BgBox

BgBox Youth

BgBox Youth

BgBox

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ