Британската модна къща Alexander McQueen стартира нов проект „McQueen Creators“ за вдъхновяване на креативността във време, в което голяма част от света е в затворено положение поради глобалната пандемия причинена от коронавирус.
„McQueen Creators“ има за цел да „вдъхнови и инициира творчески диалог“, обясни модната марка и всяка седмица ще представя нова креативна концепция, за да насърчи последователите си да бъдат „ангажирани артистично“ с изображения, които да споделят в дори като коментари под публикации на модната къща.
Проектът ще свърже фенове и последователи с екипа на Alexander McQueen и техните сътрудници, от тези, които работят в студиото за дизайн, до модни студенти, чрез поредица от дигитални уроци, споделени в социалните мрежи на марката.
Инициативата се основава на концепцията за творческа общност, която беше представена с изложби в лондонския й магазин, най-скорошната изложбата „Рози“, която изследва продължаващата любовна връзка на модните къщи със символиката на цветята.

Alexander McQueen backstage, F/W 2019, Pinterest

Kate Moss for Alexander McQueen F/W 2019, Pinterest
Именно символиката на розите вдъхновява първата креативна концепция, като марката моли феновете да скицират рокля с рози от финалната визия - колекцията есен/зима 2019.
___________________________________________________________________________
Oще от подиума на Alexander McQueen:
">