Тенденции пролет-лято 2019

Какво остава-Какво си отива ...?

02 January 2019 15:15
 Тенденции пролет-лято 2019
 Тенденции пролет-лято 2019 Тенденции пролет-лято 2019 Тенденции пролет-лято 2019 Тенденции пролет-лято 2019 Тенденции пролет-лято 2019 Тенденции пролет-лято 2019
Прочетете повече за:
trend; fashion; new season
Kои тенденции ще се наложат за новия сезон, но също и кои от до сега актуалните такива, ще продължат да присъстват неотлъчно в нашия гардероб и кои ще бъдат изместени и за момента ще загубят от своя блясък.

 Трендът, който без съмнение ще продължаваме да обожаваме са т.нар ‘’chunky sneakers’’ или в превод буквално и преносно ‘’яки маратонки’’. Ще ги познаете по масивната им подметка и цялостна форма, те са ниски и набити, в тотална противоположност на минимализма, за тях важи маскимата ‘’повече е повече’’. Наричат ги още ‘’татковите маратонки’’, заради техният ретро стил, както и татковите дънки. Но много от моделите не са само с ретро почерк, а и носят футуристични нотки, като например легендарният вече модел ‘’Archlight’ на Louis Vuitton, който стана безспорен хит за миналия сезон. Създаден от Никола Гескиер, креативният директор на бранда, моделът ‘’Archlight’’ е вдъхновен от 90те години, с подчертани футуристични елементи. Може да сме сигурни, че ще станем свидетели на много нови опити за създаване на новите хитови маратонки.
Друг тренд, който се очаква не само да се задържи на модната сцена, но и да продължи своето развитие, това е спортсуеър стилът като цяло. Подчертан с оуверсйз формите и увеличените пропорции както за дрехите - якета, дънки, ризи, суичъри, така и за аксесоарите, включително обувки. Отпуснати силуети, широки и удобни кройки ще продължават да се налагат като тенденция. Очаква се и логота и надписите с послания също да не отстъпят от подиума.
А на кои трендове вече сме се пренаситили и очакваме да отминат? Големите принтове, свръх графичния и визуален почерк върху дрехите, раздърпания деним с дупки са елементи, които наблюдаваме от известно време. В отговор на това пренасищане, ще наблюдаваме тенденция към по-изчистени и занижени силуети. Очаква се промяна на фокуса към по-минималистичен и изискан подход, включващ устойчивостта в процеса на създаване, изключително актуална тема в модната индустрия.
От друга страна много брандове и модни къщи имат тенденция напоследък да се връщат към своето собствено ДНК, без да следват наложилите се тенденции, като например Prada. Оповавайки се на емблематичен стил от ‘’историческите си архиви’’ един бранд може да пресъздаде идеи и творчество. Най-очаквани този Септември ще бъдат дебютите на творческите директори - Виржил Абло за Louis Vuitton, Ким Джоунс за Dior Homme и Хеди Слимане за Céline Menswear.
Потребителите, които търсят новаторски подход, ще се насочат към традиционни модни марки, които с новите си творчски направления се вписват в актуалния фокус насочен към екологичното производство, защото все повече се интересуваме откъде идват дрехите ни, с идеята да ги създаваме по един по-отговорен и изобретателен начин, спазвайки етичните кодове на модата.

 
Жегата е тук! Жегата е тук! Можем да се справим с нея в офиса
Един ден в живота на бизнесдама Един ден в живота на бизнесдама Кайли Дженър за баланса между личен и професионален живот
Лена Перминова - майка, бунтарка, модна икона Лена Перминова - майка, бунтарка, модна икона Невероятната история за силата да бъдеш жена
Успех с един замах Успех с един замах

Как преправянето на дрехи може да доведе до модна империя само за 8 години

Ключът е в простотата Ключът е в простотата

Коко го казва, а Аманда го доказва

AVÈNE СЕРИЯ DERMABSOLU
СЕРИЯ DERMABSOLU

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ