Michael Kors ни представя новия си аромат Wonderlust.
Не веднъж и два пъти Джиджи е споделяла, че работата в тези среди ти дава възможността ежедневно да се срещаш с много и все различни хора, което си е истинско богатство, защото понякога тези срещи и запознаства се превръщат в приятелства. Едно от тези приятелства е това с дизайнерът Майкъл Корс. Рекламата, която заснемат в Turks и Caicos и до която всички на 3ти юли успяхме да се докоснем е истинско превъплащение на щастието. Моделът излиза от морето и на брега открива голяма бутилка Wonderlust, която я отвежда до моментът, който можем да опишем с "living her best life".
Парфюмът е със съвсем нов аромат и олицетворява пътуването, летните нощи и пробужда онази страст към живота, от която всяка жена се нуждае. Спонтанността е крайната дестинация, а опътванията са от Джиджи Хадид. Съчетанието от луксозни цветове, смесени с възхитително подправени летни нотки, предизвиква шикозния и безгрижен лукс на импровизираното и толкова мечтано на моменти бягство.
Ето какво споделя лицето на кампанията Джиджи Хадид:
"Michael Kors Wonderlust е приключение в ботилка", споделя Джиджи в едно свое интервю по случай видео кампанията за парфюма. „Ароматът е същинско бягство - доза лукс, която ще ви отведе далеч за секунди. Обичам цветните нотки и многообразието, може да ме пренесе от един ден на плажа до щура вечер с приятели. Приключенията, откритията и изразяването на себе си творчески ни подхранва и поддържат растейки. Ето защо обичам да пътувам - преоткриването на нови култури е като едно постоянно напомняне, че поотделно ние сме толкова малка част от този свят и имаме толкова много тепърва да учим".
А ето какво споделя и самия Michael Kors:
"Джиджи въплъщава духа на Michael Kors Wonderlust.Тя е любопитна, спонтанна, безгрижна ... всичко, което би искал да притежа човекът, с който си склонен да обиколиш света. Именно за това е идеалното лице за кампанията".