По време на войната във Виетнам през 1969 г. фронтменът на Бийтълс Джон Ленън и съпругата му Йоко Оно организираха две седмици на мир: една в хотел Хилтън в Амстердам и друга в хотел „Кралица Елизабет“ в Канада. Пресата беше поканена в хотелите, за да задава въпроси от 9:00 до 21:00.
„Знаехме, че всичко, което правим, ще бъде в документите. Решихме да използваме пространството, което ще заемем така или иначе, като се оженим, с реклама за мир “, казва Ленън в„ Антология на Бийтълс “. „Бихме продали нашия продукт, който ние наричаме„ мир “. А за да продадете продукт, ви е необходим трик, и трикът, за който смятахме, че е тази кампания.
Имайки предвид това, MM6 Maison Margiela представи колекцията си за пролетта на 2020 г., насочвайки изкуството за изпълнение, за да изпрати послание за мир. На това събитие имаше торта, пенливо вино и звучни звънчета. Моделите са с тениски с вложки от тюл, бели дънки, изрязани суитчъри, носени с бели кожени палта, широк, разпуснат смокинг и ръкавици с оперна дължина.
Изключителните елементи на колекцията включват кръгла разкроена рокля до емблематичното голо боди, с логото на MM6 и лозунги „Те са две от вид“ и „ПО-ДОБЪРЛИЗЪМ“. "Гардеробът MM6 се наслаждава на пространството между нашите очаквания", се казва в съобщението за пресата,"присвоявайки както британските, така и японските традиции (грижа за изходния материал на сезона)."
Сега обявяваме най-новата колекция на MM6.