Kак не бихте могли да не се почувствате уверени, носещи свободно движеща се рокля, чието сребристо тяло прераства в ярко, рошаво изригване на ленти от тафта в пурпурно? Или подобно замислено оранжево палто с туид, което мутира в две долни нива на тафта? Или невероятна корсетна рокля, обшита с хиперсилизирани венчелистчета от извити и плисирани ивици от тафта с пурпурен цвят?
Много от флоралните илюстрации в щампа или бродирани на шевове и щифтове върху сатенени вечерни рокли и шивашки са извлечени от живота в огромните стъклени къщи от 19 век в Кралските ботанически градини в Kew в Лондон. Темите на тези рисунки бяха конкретно цветя в опасност от изчезване. Други се основаваха на вече изчезнали цветя, но които екипът на Маккуин успя да наблюдава мъртви, притиснати и изсушени в хербариума на Kew.
На други места имаше няколко еднообразни парчета за повече ежедневни прояви на войнствеността на McQueen и две нови чанти, едната с името Story, а другата Tall Story. Истинският разказ тук, обаче, е съсредоточен върху ботанически оръжейната машина на Бъртън, готова за носене: перфектната броня за всяка свиваща се виолетка, разцъфнала във висок мак, напълно имунен на резитба.