Fendi демонстрира уникалност за пореден път

Fendi демонстрира уникалност за пореден път
Източник: Pinterest
Прочетете повече за:
Fendiдиадемиаксесоари

Седмицата на модата в Милано ни представи и ревюто на Fendi, което видя италианската модна марка с уникален нов начин за носене на диадема за коса - като ги обърнем назад.

Women's Fall/Winter 2020-21 Fashion Show: backstage Creative Director: Silvia Venturini Fendi
Зад кулисите на Fendi, Pinterest

Кая Гербер и сестрите Хадид бяха сред моделите, които да се отправят на модния подиум за шоуто, носейки подплатени кожени ленти за коса, които бяха прилежно прикрепени в задната част на косата.

Women's Fall/Winter 2020-21 Fashion Show: backstage Creative Director: Silvia Venturini Fendi
Зад кулисите на Fendi, Pinterest 

Women's Fall/Winter 2020-21 Fashion Show: backstage Creative Director: Silvia Venturini Fendi
Бела за Fendi, Pinterest

Интересното докосване придаде на традиционно прецизния аксесоар остър завършек, стилен трик, който без съмнение ще бъде щракнат веднага от модната публика. Нещо повече - пресъздаден по милион начини. Просто почакайте вълната...

Лентите бяха обединени от всичко - от елегантни съчетаващи рокли до кожени външни дрехи в колекция, която се надяваше да отпразнува женствеността - послание, което дойде отчасти и с кастинга. Моделът Paloma Elsesser се отправи към модния подиум, ход, който е исторически за модната къща и може да сигнализира за нова, по-всеобхватна посока за етикета, която сега се ръководи от Силвия Вентурини Фенди.



__________________________________________________________________________

Още от модния подиум на Fendi

">



Code Fashion Awards 2023 Code Fashion Awards 2023 Мода и диамантен блясък
Трансформация на тялото Трансформация на тялото Новогодишни решения
Code Fashion Awards  с бляскаво 5-то издание Code Fashion Awards с бляскаво 5-то издание Наградите на единствената българска модна телевизия Code Fashion TV ще се проведат на 26 януари 2023
Как прекарват време сред природата българките? Как прекарват време сред природата българките? Fjällräven проведе проучване сред 500 жени в България за техните предпочитания при избора на екипировка и как я използват най-често...
BgBox shop
BgBox Summer

BgBox Summer

BgBox

BgBox Youth

BgBox Youth

BgBox

BgBox Satin

BgBox Satin

BgBox

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ