Понякога може да се окаже доста трудно да си адаптивен в модната индустрия, стремейки се да запазиш ДНК-то на собствения си почерк. Това и още много ни споделя в макар и краткото си изявление пред Harper's Bazaar UK Томи Хилфигър.
">
Бъдещето за едноименния бранд според него ще е динамично променящо се, защото за аудиторията обикновения подиум с дефилиращи модели е вече едно скучно събитие, което е на път да си отиде. Казва, че се нуждае от повече динамика и нещо, което да се случи на място и да бъде съпреживяно.
Категоричен е за едно - сезонните колекции трябва да преминат в see now buy now такива. Хората все повече се нуждаят от улеснение, така че дрехите са им нужни сега, в този ден, а не след 6 месеца, в далечното бъдеще.
Нещото пък, което със сигурност ще остане, са колаборациите. Когато се влага еднаква енергия и се работи достатъчно споено по проект, то резултата винаги ще е на лице. Избора на партньори за кампаниите ще трябва да е все по-прецизен.
Какво още ни сподели за бъдещето на модната индустрия, чуйте: