Happy Socks стартира своята феминистка колаборация с Амбър Витория, озаглавена "Each One of a Kind".
Колекцията е своеобразен израз на позитивността на тялото и изобразява нетрадиционни и не идеализирани представи на женската форма, тъй като Витория продължава да предизвиква стереотипи, чрез своите произведения на изкуството. Целта на Витория за концепцията на кампанията е да представи оригинален подход към модата на чорапите и да говори как жените са красиви във всяка форма и цвят на кожата, докато разпространяват позитивността на тялото.
Витория бе част и от списъка на Forbes 30 Под 30 за художници. Нейни клиенти са Gucci, The New York Times, Adidas и Google. В изявление Витория казва: "Моята надежда е, че тези, които носят дизайните ми, ще се чувстват упълномощени да споделят свободно своята история".
Колекцията, която тя създава, включва шест индивидуални чорапа и може да се носи като комплект или несъответстващи един с друг (още по-забавно). Както всички досегашни колекции на Happy Socks, и тази е направена в ярки цветове и в стила на Vittoria, като неин характерен подпис те изобразяват черти, които ни представят прекалено удължени крайници в сложни пози и закръглени черти. Цената на колекцията е 48 долара за целия пакет и 16 долара за индивидуална двойка. Към момента те са достъпни на официалния сайт на Happy Socks.