Как модата се възползва от предимствата на Instagram?

31 July 2020 13:13
Как модата се възползва от предимствата на Instagram?
Визуалната същност на Instagram превръща социалната мрежа за идеална платформа за модните брандове. Модата в своята същност е създаване на визуално впечатление, което Instagram предлага на потребителите си. Разбира се има и други платфорви като Pinterest и Tumblr, но нито една от тях няма над 1 млрд. потребители. Затова не е изненада, че най-големите модни марки в света има Instagram профили, които актуализират регулярно.

Необходими са специалисти, които разбират как да се възползват от предимствата на платформата, за да разрастват бранда си. Има няколко отлични модни компании в Instagram, които изненадващо не се радват на голям успех. И проблемът съвсем не е в модната къща или марка, а в начина, по който компанията избира да представя себе си. За какво трябва да внимават, ако искат да получат признанието, което заслужават?

Фокусирайте се върху аспектите, които ви правят неповторими

За да бъде успешен, бизнесът трябва да се разграничи от конкуренцията си. Статистики показват, че предприемачите изпитват затруднения да свързват двата края, много от тях се провалят и затварят магазините си. Една от причините за този провал е липсата на уникалните аспекти, които ги разграничават от конкурентите. В противен случай се борите за едни и същи клиенти, но с нищо не натежавате везната към вас.

В света на модата това е още по-важно, защото хората винаги търсят кой е следващият нов тренд. Никой не иска марка, която копира останалите, защото какъв е смисълът в това? Защо някой ще се вълнува от бранд, който „краде“ идеи от друг успешен бранд? Заради това трябва да изтъкнете различието си на преден план.

Освен това трябва да внедрите и популярните трендове в продуктите си. Проучвания показват, че милениалите оценяват компаниите според тяхната социална отговорност и прозрачност на работа. Склонни са да харчат повече пари, ако вярват в мисията на компанията и подкрепят нейните каузи. Като имате това предвид, това е същатата демографска група, която използва Instagram.

Ангажирайте последователите си

Както споменахме, милениалите искат брандовете, от които пазаруват, да провеждат прозрачна политика и да бъдат социално отговорни. За целта трябва да ги ангажирате повече, като например отговаряте на техните коментари и запитвания. Това ще им покаже, че се интересувате от тяхното мнение. В противен случай конкурентите ви ще бъдат повече от щастливи да привлекат вашите последователи към тях.

Друг начин да ги ангажирате е като придадете човешки качества на вашата марка. Така потребителите ще се припознават в нея. Много компании, дори извън модната индустрия, публикуват снимки на свои служители с тяхното мнение за работата. Поставянето на човешки лица на марката я прави по-предпочитана.

Насочете бизнеса си към конкретна демографска група

Невъзможно е създавате модни продукти и стилове, които да съответстват на всеки вкус. Това е друга грешка, които повечето компании допускат и резултатът е катастрофален. В крайна сметка, никой не иска да носи дрехите на баба си, нали? Ключът към успеха е да идентифицирате една демографска група (или две, може и три) и да отговаряте на техните нужди и изисквания. Така не само ще улесните работата си, но ще направите бранда си уникален.

Използвайте гореизброените съвети, за да си създадете общност

Целта на написаното до момента е да популяризирате бранда. Ще отнеме известно време и ще има много проби и грешки, преди да откриете правилния баланс. Това е и моментът, в който трябва да създадете общност около тези фактори и да затвърдите позициите си на пазара. Можете да повишите чувството на принадлежност в клиентите ви чрез хаштагове, в които те се припознават. Освен това клиентите на конкурентите ви могат да се интересуват от подобни продукти и по този начин ще достигате и до тях.

Дайте възможност на потребителите да пазаруват от Instagram профила ви

Мнозина го правят, вероятно вие също. Платформата позволява на потребителите си да пазарува директно от приложението. Важно е да направите продуктите си достъпни за лесно пазаруване, за да не затруднявате потребителите си със сложни поръчки. Ако планирате да печелите от Instagram, това трябва да е една от най-важните промени, която да направите в профила си.

 
Парис Гобел е тайното оръжие на Риана и Джей Ло Парис Гобел е тайното оръжие на Риана и Джей Ло Хореографката стои зад най-грандиозните им изпълнения
„Изкуството да бъдеш спокоен” от Райън Холидей „Изкуството да бъдеш спокоен” от Райън Холидей Противоотровата срещу хаоса е вътре в нас.
Парис Джексън не може да избяга от сравненията с Майкъл Джексън Парис Джексън не може да избяга от сравненията с Майкъл Джексън Независимо, че музиката ѝ е напълно различна от тази на Краля на попа
Сагата „Жокери“ от Дж. Р. Р. Мартин продължава с „Аса в небето“ Сагата „Жокери“ от Дж. Р. Р. Мартин продължава с „Аса в небето“ Жокери и аса променят хода на историята в продължението на хитовата поредица.                                                                           
„Една френска сватба” от Хана Тъниклиф - еуфорията на любовта изненадва всички „Една френска сватба” от Хана Тъниклиф - еуфорията на любовта изненадва всички Очарователен и игрив разказ за любов, желание, приятелство и тайни – пренася читателя сред екзотиката на френската провинция.
Nasty Gal x Emrata Collection
КРОП ТОП

КРОП ТОП

Nasty Gal

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ